6/03/2013

Jak jsem pokročila, nebo spíše začala.

Ahojky :)
Začala jsem se sebou opět něco dělat.  A tento článek bude přesně o tom, jak jsem pokročila.
Takže prvně, hodně jsem změnila stravu. Předtím jsem zkoušela mít pestrou stravu, ale co nejméně kalorickou. Jelikož to nebylo uplně lehké, začala jsem pít proteinové koktejly. Ty by měly obsahovat všechny potřebné živiny pro tělo. Takže každé ráno a večer baštím koktejl.
Další novinkou je, že jsem začala číst knížku " Žijeme zdravě". Co mě překvapilo nejvíce je, že pokud tělu chybí vitamín C, nespaluje tuky. Tohle jsem slyšela poprvé. Takže jsem přidala do své stravy i tabletky s céčkem.  Chtěla jsem to řešit zeleninou a ovocem, jenže pak jsem zjistila, že abychom měli dostatek, museli bychom sníst kila zeleniny denně. Takže vidím lepší účinek v tabletkách a potravinách zároveň :).
No a něco málo ke cvičení. To je asi zatím nejméně v pokroku. Chtěla jsem začít běhat, takže jsem hned další den obula botasky a vyběhla. No dopadlo to tak, že jsem celých 20 minut měla v hlavě jen jednu myšlenku: " Ježiši, když už budu doma !!". Absolutně, vůbec mě to nebavilo. Říká se sice, že tělo potřebuje 4 týdny, aby si zvyklo na aktivitu a potom se to stane rutinou. Ale já si prostě nemyslím, že bych vydržela dělat každý den, čtyři týdny v kuse něco, co mě nebaví. Zatím nemám tušení, co vymyslím na dlouhodobější cvičení. Zatím to vyplním stepperem, který mám doma. A až trošku "nastepruju" kondičku, tak asi insanity, slyším na to samou chválu :).
Tak vyčerpávající článek je u konce :). Díky za dočtení do konce .:)
Mějte se pěkně!!!
EDIT: Ještě jsem přidala do sloupce vpravo novou kolonku "Week challenges". Inspiroval mě k tomu jeden článek u Nikki. Takže jedná se o to, že si budu každý týden dávat novou výzvu, která se bude týkat změny životního stylu. Kdo se tam už mrkl, zjistil, že tento týden se jedná o pitný režim. Dokud jsem chodila do školy, neměla jsem s tím problém. Ale teď, když jsem pořád doma, úplně zapomínám že mám pít. Takže do toho, kdo chce můžete zkoušet se mnou :). Budu jenom ráda.

4 komentáře:

  1. To s céčkem je super informace, mám to napsané v jídelníčku a pořád jsem netušila proč bych to jako měla jíst, když furt žvýkám něco zeleného..no už je to jasné:)

    jinak jsem zjistila, že běh po venku mě taky nebaví, ale ve fitku na crossu je to super:) držím palec! jinak na protein bacha, když mám moc bílkovin, můžeš z nich začít přibírat. Ideálně do 90g.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uplně jsi mě vyděsila s tím proteinem :D . No tak jsem na to mrkla a došlo mi, že on to není vyloženě proteiňák. Jestli znáš Herbalife, tak to:). V jedné porci je asi 20 gramů bílkovin. Tak snad v pohodě:).
      Jinak ve fitku jsem si strašně oblíbila bežecký pás, tak jsem právě myslela, že běhání je pro mě. Ale to asi rozhodně ne :D

      Vymazat
  2. To je myslím celkem jedno z čeho ty bílkoviny máš:) cca 1,3g denně na tvoji váhu, pak to nemá tělo jak využít a můžeš i nabrat:) takže bych si to dávala třeba jen 1x denně tady tyhle doplňky, ale záleží, kolik bílkovin jinak přijmeš během dne, jestli málo, tak to si to pak klidně dávej tak jako teď:) Já mívám protein jako druhou večeři:) A jo no, tady ty stroje klamou:D Běh je náročnější a nejde to hned, člověka to pak přestane bavit:D teda aspoň mně jo=D takže radši volím fitko:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :).