5/18/2013

Jak jsem dopadla aneb maturita v kapse

Zdravím své milé čtenáře,
jen bych vás chtěla informovat o mé maturitní zkoušce. Ona velká sláva se konala přesně včera dopoledne.
Mrzí mě, že jsem neposlouchala přítele, který měl maturitu za sebou už loni. Pořád mi říkal, že je to fraška a že se učím, tak nemusím mít vůbec strach. Jenže já mám svou hlavu a proto jsem se taky neskutečně stresovala, ikdyž je pravda, že naučené jsem měla všechno aspoň trochu. Stejně jsem měla strach.
No dnes už vím, že měl pravdu. Opravdu to nebyla žádná hrůza, jen jsem to potřebovala zažít, abych  věřila.
No a nakonec teda moje výsledky: chemie 1, čeština 2, angličtina 2 a matika 3. Zvláštní na tom je, že z chemie jsem měla největší strach a dopadla nejlépe!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :).