5/05/2013

Tak co začneme to dělat pořádně, nebo se na to vykašleme ?

V mém celkem krátkém životě jsem už udělala plno špatných rozhodnutí. A jedno z těch horších bylo přestat cvičit kvůli maturitě a časovému presu/ stresu. Zjistila jsem, že to vůbec nebylo řešení. Naopak, nemohla jsem udělat hůře.
Jak všichni moc dobře víme, sportování okysličuje mozek. A já ho přestala okysličovat a myslela jsem si, že je to nejlepší řešení. Omyl, omyl a ještě jednou obrovský omyl.
Nicméně, nikdy není pozdě vše napravit. Začíná mi svaťák. Měla jsem v plánu od rána do večera učení- rozuměj- nebudu mít žádný čas na sportování. Ale uznejte, kdo by to tak dlouho vydržel ? Proto jsem musela výmluvu o nedostatku času odsunout stranou. Jsem připravená jít svému mozku  naproti. Každé ráno budu potřebovat nastartovat své tělo i myšlení. A znáte něco lepšího, než běh?
A kromě toho, není níc lepšího, než mít důvod ke vstávání. Učení mě z postele asi nevytáhne, to bych si radši zahrála na šípkovou Růženku. Znám se, jestli si nenajdu nějakou vhodnou aktivitu na nastartování dne, tak ho celý prospím/ proležím/ pronoutbukuju.
Tak to je konec milé dámy. Přeji mnoho úspěchů ve cvičení a gratuluji že jste vydržely víc jak jiní srabové- rozuměj JÁ.

1 komentář:

  1. učit se do zbláznění je k ničemu, u státnicování jsem si loni zakázala cokoliv dělat po 18 hod, ráno se mi líp učí :)) a v pohodě..je potřeba dát si relax, když je to sport - tím lííp :)) držím ti palce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :).