6/07/2013

Health is a relationship between you and your body ♥


Mám na srdci hned několik věcí, tak pojďme raději k nim a vynecháme dlouhý nezajímavý úvod.
Včera jsem vařila těstoviny se špenátem. Jídlo, které nejvíce miluju. Špenát hážu i tam, kde není potřeba. Mohla bych si ho snad namazat i na chleba. To jsem teda ještě ale nezkoušela :D. Normálně si k těstovinám dělám ještě kuřecí maso, ale protože jsem byla líná vytáhnout ho z mrazáku, bylo to bez :D . No světe div se, ujela mi ruka a ve špenátu tak skončilo nehorázně moc pepře. Ale nakonec musím uznat, že to bylo výborné, takže příště znova!
No další super věc je, že se potřebuju vyjezdit v autě, takže jsem dneska řídila. Byla jsem z toho opravdu na nervy. Provoz, ve kterém jsem v životě neřídila. Auto na autě, strašný zmatek a já seděla v autě asi po 4 měsících :D . V každé křižovatce mi to dvakrát zdechlo. Chvilkama už jsem přemýšlela, že se na to vy****. :D Nakonec jsem ale ve zdraví dojela domů a dokonce se strefila i do garáže, takže jupijej! :D
Dneska se chystám na stepper, i když se mi teda v takovém pěkném počasí moc nechce. Doufám,  že to alespoň vydrží do zítřka a půjdu přítele učit bruslit. Chceme totiž jet na dovolenou na Lipno, kde je 20km dráha na ježdění. Jediná moje podmínka byla, že se naučí bruslit. Protože uznejte sami, kdo by se jen tak týden válel vedle té úžasné příležitosti!
Toť ode mě vše a mějte se krásně:).

2 komentáře:

  1. Ten nadpis je naprosto skvělý :)
    Špenát taky miluju, zrovna zítra (teda už dneska) se chystám zveřejnit jeden bombastickej recept s ním :)Jé, tak to si tam krásně zabruslíte, jestli se to přítel naučí :) já byla na stezce dlouhé 8 km a i z toho jsem měla Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Promarnit takovou příležitost by byla opravdová škoda, tak ať probíhá výuka bruslení úspěšně a vy si dovolenou hezky užijete :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :).