3/15/2013

Pásek o tři dírky kratší :)

Nazdárek:)
Dneska jsem vstala a neuvěříte, jaké mě čekalo překvápko. No dobře, četly jste to v nadpise, ale stejně :). Natáhla jsem kalhoty a pásek už zapnu o tři dírky kratší. Je to super motivace. O dvě dírky jsem pásek zapla , docela brzo, protože znáte to. Když začnete cvičit, tak ze začátku hubnete strašně rychle. Pak už to jde trochu pomaleji. Pásek jsem o tu další dírku zkoušela posouvat několikrát, ale rifle jsem měla pořád strašně zařezané a nemohla jsem téměř dýchat :D. A dneska to prostě šlo samo :).
Takže holky, pracujme dál a těšme se i z takových menších úspěchů, jako jsou dírky od našich pásků. :)

3 komentáře:

  1. Gratulujem! Ja som si tiez musela dat opasok..zacinaju mi tie riflicky padat:)) to je skvely pocit!:)

    OdpovědětVymazat
  2. To po ránu potěší :) Hned máš lepší den určitě :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :).