3/26/2013

Trochu líná?

Ahoj, pokud sem občas zajdete, určitě jste si všimly, že se tady neobjevuje nic nového. Bohužel musím přiznat, že se cvičením to trochu vázne. Ale nebojím se, dám to do pořádku hned jak to půjde :). Ze začátku jsem se bála, že jak na pár dní vynechám, už nikdy nezačnu. Ale už mi to těžkou hlavu nedělá. Tento styl jsem si zamilovala zvláště proto, že se cítím skvěle právě díky jemu.
Škola se mi sice hroutí, jak domeček z karet. Ale hned jak postavím nový karetní domeček, začnu se tomu opět věnovat naplno.
I když necvičím, se stravou jedu přesně to co před tím. Snažím se jíst zdravě, ale co je pro mě největší výzva-zmenšuji porce. A jde mi to dobře. Takže i přes to, že necvičím, váha trošku klesla. Ale co je důležitější- drží se a nepřibírám :).
Mám taky radost, že mě v tomto rodina hodně podporuje. Zvlášt přítelkyně táty se do zdravé výživy vrhá stejně nadšeně jako já. Tak poslední dobou zkoušíme pořád něco nového, a nemůžu si to vynachválit :).
P.S.: Jedna z focení na tablo,taková spíše momentka :D. 


1 komentář:

Děkuji za každý komentář :).