3/12/2013

1.den, 3. level♥

Ahoj:).
Dneska jsem se pustila do třetího levelu, a jsem opět nadšená. Ještě více než u druhého. Je to pecka, až na to, že si zase připadám jak kdybych nic poslední dva týdny nedělala :D Ale to je tak pokaždé když začínám nový level. Cviky jsou super, až na to, že většinou jedu zjednodušenou verzi. U některých zvládám tu těžší, ale jakmile je to založené na pánském kliku, tak jsem nahraná :D.
Jinak doma jsme dělali domácí lučinu a je výtečná. Asi tak milionkrát lepší než ta kupovaná ( a to já mám ráda i tu kupovanou). Recept najdete zde.  Je to jednoduché a ryhlé, až na to 24hodinové čekání :D.
Jinak už jsem pořídila fotky mojí postavičky :D. Mám jednu fotku už ze začátku, akorát že jsem se styděla někomu říct o nafocení. Takže je tam vidět jen velký pupek, ale ten by z takové vzdálenosti měl velký asi každý. :D No u této fotky jsem poprosila přítele o vyblejsknutí, a vidět realitu na fotce není nijak příjemné, to vám teda řeknu :D. Když se člověk podívá do zrcadla tak to nevypadá tak strašně.
P.S.:Že by mé budoucí já letos na dovolené :D? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :).