3/10/2013

Co mi otevřelo oči :)

Dnešní dopoledne jsem trávila prohlížením blogů holek s poruchami příjmu potravy. Akorát mě to utvrdilo v mém rozhodnutí hned na začátku- hubnout pomalu, ale jistě. Musím přiznat, že na začátku mi vrtala v hlavě myšlenka, že prostě přestanu jíst a až budu mít svou váhu, zase začnu. Po dnešním čtení jsem za své rozhodnutí hodně ráda. Ono to asi opravdu potom už jen tak nejde- zase začít jíst. A hlavně díky tomuto blogu a vašim blogům jsem přišla na to, jak miluju vypracované postavy, a ne vychrtlé.
Bylo to asi moje nejlepší rozhodnutí v životě. Tento fitness lifestyle miluju čím dál tím víc :).
Takže mimochodem, zbývají mi poslední dva dny do dokončení  druhého levelu. Třetí už je prý docela pohodička, takže přemýšlím, že přidám ještě nějaké cvičení. Láká mě Bob Harper, jelikož mi přijde, že Jill hodně opomíná zadek. A s tím já bych potřebovala něco udělat :D .
Jo a ještě něco, arašídové máslo jsem si zamilovala. Každý večer se těším až ráno vstanu a dám si. Zkoušela jsem kombinaci s kolečkama banánu a fakt mňamka :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :).