2/25/2013

Pozitivní účinek cvičení

Dneska mě druhý level zmohl více jak včera. Páni, tak ze mě neteklo ani po hodině a půl ve fitku. Ale jsem za to šťastná.
Až teď jsem si uvědomila, jak moc mi cvičení pomáhá. A to nejen v tom abych byla fit. Je to skvělé odreagování. Původně jsem nechtěla začít cvičit, protože jsem se bála, že toho budu mít moc do školy a nebudu stíhat mimochodem to jsou jen kecy, čas se vždycky najde. Ale docházím k tomu, že s okysličeným mozkem to jde mnohem lépe. A navíc díky tomu nechodím domů vysteresovaná s tím, že už se zas budu muset učit. Svoje myšlení celé odpoledne soustřeďuju jen na cvičení. O školu se nezačínám zajímat dřív než docvičím. A funguje to. Stres se mi zatím vyhýbá :).
Mimochodem, ta postava je snová.

2 komentáře:

  1. taky se po cvičení vždycky cítím bezkonkurenčně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pocit znám, je to úžasné. Rozhodně se člověku pak líp učí, soustředí a na všechno se dívá tak nějak pozitivně :-D. Popravdě jsem tento víkend necvičila, budu asi až dnes odpoledne a už teď se na mě hrne stres a taková ta horší nálada, musím se do toho dostat zpátky :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :).