2/24/2013

2.level :)

Páni! 2.level byl nejvíc úžasný. Je fakt, že jste měly pravdu. Je to dost náročné. Zato cviky se mi zdály mnohem zábavnější a prostě lepší. Bavilo mě to mnohem více než 1. level.
Jediné co se mi na tom zdálo trochu negativní je to, že většina cviků je založená na pánském kliku. Ten jsem nikdy neudělala. Takže pro mě byl dost problém se v tom záběru udržet celou dobu. Narovinu, nejspíš jsem snad žádný cvik nedodělala společně s Jill. Ale o tom to je, o zdokonalování sebe samé.
Jsem nadšená a nabrala jsem nový elán:). Strašně se těším až uvidím u druhého levelu stejný pokrok jako u prvního.
 

1 komentář:

  1. Druhý lvl je makačka! Ale já si to parádně užila :) Sice jsem nemohla skoro chodit a ruce sem nemohla zvednout, ale paráda! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :).