3/05/2013

Sny a cíle

Sepsala jsem si zatím jen pár cílů, věcí na kterých mi teď záleží. Později, až budu mít více času se zamyslet, ten seznam dopíšu.
Životní styl:
1. 65 kilo
2. 60 kilo
3. 10 pánských kliků
4. klik na jedné ruce
5. chodit alespoň 1x týdně do posilovny
6. chodit alespoň 1x týdně běhat
7. cvičit s Jillian opravdu bez kompromisů každý den (!!!)
8.Přihlásit se na pole dance
9.Přihlásit se na Fitbox

Škola:
1. dočíst tu posranou maturitní četbu do konce března(nejpozději dubna)
2. zdolat maturitní zkoušku-úspěšně
3. dostat se na hotelovku

 Osobní život:
1. jet v červnu s nejmilejším k moři
2. odstěhovat se do krásného,útulného bytu s mým nejmilejším
3. najít si v novém městě práci či brigádu
Jedna z maturiťáku :).





2 komentáře:

  1. Takové seznamy miluju :o). Na fotce Vám to moc sluší :o). Plány se mi líbí... aaale teda, klik na jedné ruce :D, mám na čem dělat. Taky bych letos ráda udělala úspěšně zkoušky, nicméně jsem na učebním oboru, takže maturita mě čeká až za dva roky. To půjde :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uvědomuju si, že klik na jedné ruce je běh na dlouhou trať :D. Ale od čeho jsou výzvy,že jo :D. Jo maturita je prý v klidu, ale dokud ji nebudu mít za sebou tak budu pořád ve stresu :D.Jinak děkuju za chválu na fotku :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :).