2/10/2013

Rekord.

Páni , nemůžu uvěřit, že ještě pořád cvičím. Jsem zvyklá na to, že jsem člověk přelétavý. To znamená, že u ničeho dlouho nevydržím. Tudíž moje rychlé vzplanutí a nadšení do něčeho většinou končí úžasně a vždy podle mých představ blbě. Buď zapomenu, že jsem měla nějaký cíl a nebo mě to přestane bavit.
Ale tentokrát to nedopustím. Budu makat, dokud nebudu spokojená a možná i potom. Jedna velká pravda je, že být FIT  neznamená cíl, nýbrž životní styl.
Tohle můžu potvrdit. Jednou už jsem shodila 20 kilo, ale jelikož potom přišla spokojenost, usla jsem zase na vařínech. A přesně proto už se dnes zase blížím tam, kde jsem byla 2 roky zpátky. A po tom opravdu netoužím.
Můj první bod na seznamu je: 1. Pít hodně vody(I přesto, že nepatřím vyloženě mezi ty, co ani neví jak voda chutná, vím že bych měla pít více. Už jen tohle je 50% úspěchu. Voda krásně pročistí tělo a vyloučí všechen bordel všechny nečistoty.)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :).