2/15/2013

Právě docvičeno.

Dneska jsem se do toho zase pustila, a ještě dvakrát usilovněji. Samozřejmě hlavně kvůli tomu promrhanému včerejšku. Svědomí mě kousalo, dokud jsem dneska málem nevypustila duši. Nyní si konečně můžu odpustit!
Mimochodem, počínaje dneškem mi začínají týdenní prázdniny. Takže budu mít spoustu času, když se zrovna nebudu připravovat k maturitě. Plánuju otestovat Boba Harpera. Četla jsem, že je to dost náročné. Takže jestli se týden neozvu, tak mě nejspíš uplně zničil. :)
Taky jsem dneska natěšená běžela na poštu, protože mi přišel můj první mix it (mixit.cz). Pro ty co neví, musli- alá namíchej si sám. Jsem nadšená. Nejen, že jsem musela hned zkusit(výborné), nejvíce mě zaskočila velikost balíku. Je pravda, že za tu cenu jsem mohla čekat, že to bude velké. Každopádně potěšení dne. Love it!!!


3 komentáře:

  1. Juhuu, Bob je úžasný, můžu jen doporučit. Týden volna si užij, já měla volno tento týden a hodně štěstí s cvičením :).

    http://healthy-pistachios.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Na Boba se taky chystam...ale jak rikas, kouakla jsem zbezne a vypada jako pekelny makacka, tak si davam zatim jen Jill, a Boba zkusim po druhym levelu...:-)
    Uzij si prazdniny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mám z toho taky obavy :D. Chtěla jsem taky počkat až budu mít aspoň po druhém levelu. Ale zas, je škoda ten týden volna nevyužít :D.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :).