2/23/2013

Cvičení

Mám dilema. Dnes jsem cvičila Jill, level 1 už 11. den.  Ne že bych všechno zvládala uplně perfektně, ale mám trochu problém v psychice. Ne že by mě to začínalo nudit, ale je to pro mě už takový stereotyp. Má to cenu začínat  level 2, když ten první ještě není na 100%? Nejhorší je, že jak už mě ten první level tolik nebavil, tak bylo poznat, že to flákám. Obvykle to odcvičím mnohem líp.
Tak si říkám, že zkusím zítra ten druhý. A když to moc nepůjde, tak se asi budu muset ještě vrátit k jedničce. No co se dá dělat :).
Holky, kdo už jste jely level 2, je to moc těžké nebo se s tím dá poprat ?

2 komentáře:

  1. Ahoj Tess:-) v prvni rade - suprova uvodni motivacni fotka!:-) A jinak, mela jsme uuuplne stejnej "problem" jako Ty...1. level jsem cvicila 13 dni a presne jak rikas, ten stereotyp uz me ubijel + ta psychika, uz jsem prahla po necem novym, takze i kdyz ten 1 level nebyl jeste 100%-ni,(ale uz jsem se vazne blizila, troufnu si rict ze byl tak na 95%:-) tak jsem sla stejne na druhej, proste jsem potrebovala zmenu...A jak to rict abych te nepolekala a nestrasila...no, reknu to tak jak to je:-D druhej level je mazec, ale jako vazne...ale presto nelituju ze jsem do nej sla, protoze je to super zmena a tesim se, jak se budu zase postupne zlepsovat jako u prvniho:-) drzim palce a dej pak vedet:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa začal 1.level nudiť veľmi skoro ,asi nemám rada stereotyp . Zo začiatku som sa na cvičenie tešila ,ale keď ma to začalo nudiť ,tak som sa skôr nevedela dočkať kedy to prekliate cv ičenie skončí :D a druhý level aj keď je oveľa tažší , ma baví zatiaľ aj po týždni :)
    Len moja váha a cm sa nechcú umudriť :/ nejak vôbec nič zo ma nezmizlo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :).